Úvaha o předsevzetích a plánech na rok 2015

11.01.2015 11:47

Autor: Sabina Čápová

 

Za chvíli to začne. Za chvíli budou všichni promýšlet svá novoroční předsevzetí. O tom, jak zhubnou, jak začnou cvičit, jak přestanou dělat všechno na poslední chvíli. Stará známá písnička.
A protože za chvíli budou s těmi předsevzetími otravní úplně všichni, chci být otravná první! Na to, abych si plánovala, jak od prvního ledna začnu hubnout a jíst 100% zdravě jsem asi stará. A taky dost moudrá na to, abych věděla, že něco takového ani nechci. Rok 2015 jako rok bez čokolády? Proboha ne!
A proto jsem sepsala, ani ne tak klasická předsevzetí, jako spíše plány, co bych chtěla v následujícím roce udělat. A taky to, co MUSÍM udělat.

1) Bruneta studentka
Plán je následující – konečně se zvednout a napsat bakalářku. Dokonale smysluplnou a působivou. Následně zazářit u státnic, vybrat si obor na magisterské studium a okouzlit všechny u přijímaček. To je ideální scénář. Ale radši nebudu předbíhat, přeci jen jsem se ještě nedostala ani do jarního semestru a všechny zkoušky čekají na leden.
2) Bruneta bohatýr
No dobře, zatím opravdu nejsem v situaci, kdy bych si někde mohla diktovat výši platu. Vlastně bych byla i moc ráda, kdybych dostala nějakou práci zadarmo. Ale takovou stáž, která mi k něčemu bude a bude se mi hodit do budoucna a v životopisu bude zářit jako diamant, na to už penízky moc nejsou.  Brigády sice mám, nejsou placené špatně, ale na obyčejnou hostesku je mě škoda. A tak posílám životopisy ostošest, i když čekání na odpověď se podobá spíše čekání na Godota. Naděje přeci umírá poslední!
3) Bruneta a IKEA
Kdyby se na mě štěstí přeci jen usmálo více, než si umím představit a já bych sehnala práci a dokonce i slušně placenou, první, kam by mířily mé kroky s první výplatní páskou by byla IKEA, kde bych nakoupila bílou sedačku, bílé skříně, barevné polštářky a milion doplňků. Přiblížila bych se tak snu o vlastním bydlení.

5) Bruneta upocená
Plánovat si, že od Nového roku začnu cvičit opravdu nemusím. To bych byla docela tragéd, a jen málo věcí je pro mě tak samozřejmé, jako že si skoro každý den hodím sportovní oblečky do růžové tašky.
Čemu bych se ale ze sportu chtěla od Nového roku věnovat naplno je crossfit. Zatím se spíš tak oťukávám. Na klasické crossfitové lekci jsem byla zatím jen párkrát a teď chodím na přípravný kurz, který má celkem 8 lekcí, a v každé se probírá jiná technika jako je například mrtvý tah, dřepy, ketellbelly, vzpírání, nebo třeba stojky, ze kterých mám hrůzu a děsím se dne, kdy budu muset být hlavou dolů. A baví mě to moc, i když jsem tam ze všech nejčervenější a nejpomalejší. No, alespoň je v čem se zlepšovat.

6) Brunette and English
Tohle už je klasické předsevzetí a něco mi říká, že si ho nedávám poprvé. Ale je to opravdu potřeba. Musím se zase více věnovat jazykům, oprášit a hlavně pořádně vylepšit angličtinu a více se snažit i v němčině. V tomhle jsem ale hrozná. To je vždycky milion plánů, jak začnu číst v angličtině, každý den se kouknu na nějakou gramatiku, filmy si budu stahovat jen anglicky, nakoupím miliony učících sešitů a nic. Skutek utek a  já lenoším jako obvykle.

A jaké jsou vaše plány? Co byste si rádi splnili? A co v roce 2015 rozhodně musíte udělat?